Maciej Pikor w agencji numbers & intuition
Agencja digitalowa numbers & intuition zatrudniła Macieja Pikora. Objął on stanowisko lidera obszaru organic social media.

Maciej Pikor w numbers & intution zadba o wdrażanie wielokanałowych strategii social media dla klientów oraz marki. Odpowie za działania komunikacyjne za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, TikToka czy LinkedIna. W rozwijaniu profili klientów jego głównym założeniem jest klientocentryczność w narracji oraz budowanie autentycznych społeczności wokół obsługiwanych marek.
Maciej Pikor ma 6-letnie rozległe doświadczenie w działaniach promocyjnych i wizerunkowych dla marek różnego profilu. Był prezesem zarządu małopolskiego oddziału Stowarzyszenia Polska 2050, gdzie odpowiadał m.in za relacje z mediami oraz współpracował przy opracowaniu i realizacji strategii social media całego ruchu politycznego wraz z kaskadowaniem jej na wszystkie wojewódzkie regiony. Później rozwijał społeczność fanów dla agregatora ofert pracy w sektorze IT – Bulldogjob.
Numbers & Intuition projektuje usługi w branży digital marketingu. Firma ma kompetencje w dziedzinach performance marketingu, projektowania innowacji i zarządzania zmianami.
Dołącz do dyskusji: Maciej Pikor w agencji numbers & intuition