Maciej Lissowski: z Pathfinder 23 do indaHash
Maciej Lissowski z początkiem września dołączy do zarządu firmy indaHash. Przez ostatni rok związany był z agencją Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).
Lissowski będzie odpowiedzialny za działania operacyjne i biznesowe w Polsce oraz na rynkach CEE. Lissowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 30 lat.
- indaHash przeszedł już kilka faz intensywnego rozwoju. Myślę, że aktualnie jesteśmy w miejscu, w którym mamy bardzo mocny zespół oraz unikalną, międzynarodową technologię i doświadczenie. Dalej się profesjonalizujemy, wprowadzając na rynek dwa nowe produkty o niesamowitym potencjale. Osoba z doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami Maćka pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów oraz zespołu - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.
Lissowski ostatnio w BNG
Maciej Lissowski przez ostatni rok pracował w Pathfinder 23 gdzie zajmował stanowisko chief operating officera. Był odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych agencji.
Wcześniej prawie 1,5 roku roku był związany z Agencją Warszawa jako dyrektor zarządzający (przejął obowiązki od Pawła Wołoncieja, prezesa agencji). Po tym jak rozstał się z agencją, a na jego miejsce nie powołano nowej osoby.
Osiem lat spędził na stanowisku chief operating oficera w Publicis Worldwide Polska był odpowiedzialny za obsługę operacyjną wszystkich klientów.
Karierę w branży reklamowej zaczął w 1991 roku w lokalnej agencji. Później pracował m.in. dla Lintas Warszawa oraz Young & Rubicam. W 1999 roku po raz pierwszy rozpoczął pracę dla Publicis na stanowisku group account director. W 2002 roku przeszedł do spółek Grupy Ogilvy, by wrócić do Publicis w 2010 roku.
IndaHash od 2016 realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end, w których dobór influencerów oraz proces przygotowania i moderacji contentu, raportowania i ewaluacji współpracy z twórcą oparty jest o dane oraz sztuczną inteligencję.