Maciej Kozina wraca do VML Poland
Po dwuletniej przerwie Maciej Kozina wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji. Ostatnie lata spędził w Berlinie.

Maciej Kozina jest copywriterem od czternastu lat i dyrektorem kreatywnym od siedmiu. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Nivea, Samsung, Nike, McDonald's, Virgin Mobile.
Od 2018 roku jest związany z VML: najpierw dołączył do warszawskiego biura agencji, gdzie prowadził projekty dla Żywca, Pepsico i HBO. Potem w Nowym Jorku pracował m.in. dla Colgate North America i Colgate Global.
Zobacz: VML tworzy dział digital, commerce & content, na czele Siemkowicz i Wasyluk
Po dwuletniej przerwie - kiedy jako dyrektor kreatywny w BBDO Berlin prowadził zespół tworzący globalne kampanie dla Lidla – wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-kozina-associate-creative-director-vmly-r-new-york
Przed VML przez kilka lat (z przerwą) był związany z Isobar Poland, od maja 2017 roku był tam zastępcą dyrektora kreatywnego. Wcześniej doświadczenie zawodowe gromadził w 180heartbeats + Jung v. Matt, Cheil Worldwide oraz Change Integrated. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród i wyróżnień branży reklamowej - Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, One Show, Innovation Ad, Clio Awards, Effie i KTR. Jest laureatem m.in. dwóch Grand Prix Effie i Grand Prix Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kozina wraca do VML Poland