SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic

Firma PZ Cussons Polska S.A. ruszyła z kampanią reklamową nowej linii kosmetyków Luksja Rituals. Promocja ma pomóc w osiągnięciu celu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod prysznic.

- Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek - mówi Anna Rogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons Polska S.A. - Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji w tym segmencie - dodaje.

Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślają egzotyczne zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jaki pozwalają uzyskać produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcy kampanii w subtelny i dowcipny sposób krążą wokół relacji damsko-męskich, pokazując - między innymi w reklamie telewizyjnej - co potrafi zdziałać Luksja.

fff

Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej jest od 16 maja emitowany m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TVP Info, TV 4, TVN Siedem oraz w  kanałach tematycznych: TVN Style, Ale Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca, kampania wystartuje też w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu.

Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej (Naj, Pani Domu, Tina, Viva!, Świat Kobiety, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl oraz Voyage), a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli w dyspenserach.

Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się do mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl