Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic
Firma PZ Cussons Polska S.A. ruszyła z kampanią reklamową nowej linii kosmetyków Luksja Rituals. Promocja ma pomóc w osiągnięciu celu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod prysznic.
- Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek - mówi Anna Rogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons Polska S.A. - Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji w tym segmencie - dodaje.
Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślają egzotyczne zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jaki pozwalają uzyskać produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcy kampanii w subtelny i dowcipny sposób krążą wokół relacji damsko-męskich, pokazując - między innymi w reklamie telewizyjnej - co potrafi zdziałać Luksja.
Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej jest od 16 maja emitowany m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TVP Info, TV 4, TVN Siedem oraz w kanałach tematycznych: TVN Style, Ale Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca, kampania wystartuje też w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu.
Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej (Naj, Pani Domu, Tina, Viva!, Świat Kobiety, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl oraz Voyage), a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli w dyspenserach.
Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się do mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic