Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic
Firma PZ Cussons Polska S.A. ruszyła z kampanią reklamową nowejlinii kosmetyków Luksja Rituals. Promocja ma pomóc w osiągnięciucelu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych wsegmencie żeli pod prysznic.
- Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy czterynowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, IndianSpice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek - mówi AnnaRogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons Polska S.A. -Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyćudziały Luksji w tym segmencie - dodaje.
Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślająegzotyczne zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jakipozwalają uzyskać produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcykampanii w subtelny i dowcipny sposób krążą wokół relacjidamsko-męskich, pokazując - między innymi w reklamie telewizyjnej -co potrafi zdziałać Luksja.
Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej jest od 16 majaemitowany m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TVP Info, TV 4, TVNSiedem oraz w kanałach tematycznych: TVN Style, Ale Kino i ZoneClub. Dodatkowo, od 6 czerwca, kampania wystartuje też w sieciachkinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie45-sekundowa wersja filmu.
Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej (Naj, Pani Domu,Tina, Viva!, Świat Kobiety, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl orazVoyage), a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbkiżeli w dyspenserach.
Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniemi zakupem mediów zajął się do mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Luksja promuje nową linię żeli pod prysznic