SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Kijek dyrektorem ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl

Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów newsowych Gazeta.pl (Agora), Łukasz Kijek, awansował w strukturach serwisu. Od września został także dyrektorem ds. rozwoju treści wideo i łączy obie funkcje.

Łukasz Kijek, fot. materiały prasoweŁukasz Kijek, fot. materiały prasowe

Jako dyrektor ds. rozwoju treści wideo Kijek odpowiada za stronę merytoryczną i redakcyjną materiałów wideo, a także współtworzy strategię i kierunki rozwoju dla obszaru wideo w Gazeta.pl, a wspólnie z redakcjami zarządza też ramówką wideo portalu. 

- Nowa rola to dla mnie przede wszystkim zaszczyt, ale i sporo nowych, pasjonujących wyzwań. Polacy coraz częściej sięgają po wideo w sieci, zamieniając telewizory na smartfony, laptopy czy tablety. Ten trend jest silny i nieodwracalny. Mamy w Gazeta.pl mnóstwo interesujących formatów i na pewno będziemy stawiać na dalszy rozwój w tej dziedzinie tak, żeby tworzyć wideo z perspektywy bardzo bliskiej codziennych spraw naszych użytkowników - skomentował Łukasz Kijek.  

Kijek pracuje w Agorze od sierpnia 2018 r. Początkowo był redaktorem naczelnym serwisu Next.Gazeta.pl. Od listopada 2018 jest także jednym z gospodarzy codziennych wywiadów wideo, a od połowy 2019 r. prowadzi jeden z najpopularniejszych programów wideo portalu - „Studio Biznes". Od początku 2020 r. pełni funkcję redaktora naczelnego serwisów newsowych Gazeta.pl. 

Na Gazeta.pl dostępnych jest 15 stałych formatów wideo w kategoriach biznes i moto (m.in. „Studio Biznes", „TopTech"), newsowych i sportowych (m.in. „Poranna Rozmowa Gazeta.pl", „Sekcja Piłkarska", „Oko na świat"), lifestyle'owych (m. in. „Haps", „Myk", „Home Beauty") oraz rozrywkowych (m.in. „Popkultura" oraz „Lista Plotka" – największy kanał na platformie YouTube wśród wydawców). Portal wykorzystuje także interaktywne formy wideo takie, jak „Click2Shop", czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo czy „Interaktywny Sport Quiz" i „Wybór Plotka" - formaty angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.   

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. strona główna Gazeta.pl zanotowała 7 mln użytkowników i 24,19 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Kijek dyrektorem ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
em
powodzenia!
odpowiedź
User
Johnny
Etat ma czy smieciowka albo na firnie? W Agorze cwaniakuja z firmami zatrudnienia.
odpowiedź
User
P
To gazeta.pl ten brukowiec ma jakieś treści poza reklamami ?
odpowiedź