LoveBrands Group poprowadzi influencer marketing marki Hellena
Agencja LoveBrands Group wygrała przetarg na całościową obsługę z zakresu influencer marketingu dla marki napojów Hellena (Colian). Celem współpracy jest promowanie i wzmacnianie marki Hellena poprzez skierowane do influencerów działania oraz budowanie zaangażowanej społeczności.
Agencja LoveBrands Group będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz całościową egzekucję kampanii w ramach influencer marketingu.
Hellena chce promować się z influencerami
Początek kampanii zaplanowany jest na trzeci kwartał 2023 roku. W ramach współpracy, powstanie content promujący markę, ale przede wszystkim angażujący społeczność internetową wokół idei wynikających z DNA marki.
- Oranżada Hellena to nie tylko popularny, orzeźwiający napój o wyjątkowych smakach, ale przede wszystkim jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich marek, niekwestionowany lider w swojej kategorii. Przed nami ambitne cele na kolejne lata, a podjęcie współpracy z agencją LoveBrands Group jest krokiem naprzód w osiąganiu tych celów - mówi Magdalena Koszela, marketing manager, przedstawiciel marki Hellena.
Za obsługę projektu odpowiadać będzie zespół LoveBrands Digital: Karolina Kraśnicka (communication consultant) oraz Maria Tomczyńska (junior social media consultant.
- Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na partnera dla marki Hellena. Bardzo doceniamy otwartość marki na wejście w nowe obszary i odwagę do podjęcia tematów ważnych z punktu widzenia odbiorców mediów społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca umocni oranżadę Hellena jako lovebrand wśród polskich konsumentów - mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Group.
Ambasadorem reklamowym marki Hellena jest prezenter i showman Kuba Wojewódzki. W wybranych spotach towarzyszyli mu Tomasz Karolak, Michał Szpak, Patrycja Markowska i inni.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group poprowadzi influencer marketing marki Hellena