Widownia „Love Island” w Czwórce rośnie z tygodnia na tydzień
Nadawany w Czwórce dziewiąty sezon „Love Island. Wyspa miłości” ogląda średnio 316 tys. widzów. To mniej niż rok temu, ale z tygodnia na tydzień widownia randkowego reality-show rośnie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
„Love Island. Wyspa miłości 9” w Czwórce oglądać można w dni powszednie oraz w niedziele o godz. 22.00 (to nowe pasmo, wcześniej program pokazywano o godz. 21.00), począwszy od 4 marca br.
Średnia widownia 22 odcinków randkowego programu (pokazanych do 28 marca) wyniosła 316 tys. osób. Przełożyło się to na 3,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,68 proc. w grupie 16-49 i 4,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z dotychczasowych odcinków programu obejrzało 643 tys. widzów w grupie 4+.
Z tygodnia na tydzień rośnie widownia show. W pierwszym (4-10 marca) oglądało go średnio 276 tys. widzów z grupy 4+ (przełożyło się to na 3,13 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym), w kolejnym (11-17 marca) - 312 tys. (3,54 proc.), w następnym (18-24 marca) - 341 tys. (3,88 proc.), a w ostatnim badanym (25-28 marca, poniedziałek-czwartek) - 343 tys. (3,82 proc.).
Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 27 marca. Śledziło ją średnio 411 tys. osób. Poniżej najchętniej oglądane pięć odcinków:
Dla porównania, średnia widownia pierwszych 27 odcinków „Love Island. Wyspa miłości 7”, pokazanych w Czwórce w okresie od 27 lutego do 29 marca ub.r., wyniosła 483 tys. widzów (odpowiednio 3,76 proc., 6,44 proc. i 5,44 proc. udziału).
Program został przeniesiony z Polsatu do Czwórki
Sześć pierwszych edycji „Love Island. Wyspa miłości” emitował Polsat, od siódmej odsłony program znajduje się w ofercie Czwórki.
Format „Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.
Program ponownie prowadzi Karolina Gilon.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 2,97 proc.
Dołącz do dyskusji: Widownia „Love Island” w Czwórce rośnie z tygodnia na tydzień