Lotos szuka firmy, która zajmie się brandingiem przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Grupa Lotos szuka firmy, która zajmie się obsługą brandingową meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będzie z nią pracować przez rok.
Wybrana firma zajmie się montażem nośników reklamowych podczas meczów rozgrywanych przez piłkarską reprezentację Polski.
Chodzi m.in. o branding na stadionie PGE Narodowy w Warszawie podczas takich meczów, jak: spotkania Polska - Izrael (10 czerwca br. ), Polska - Austria (9 wrzesień br.), Polska - Macedonia (13 październik br.) i Polska - Słowenia (19 listopad br.).
Liczba meczów może się zwiększyć.
Oferty mogą składać tylko te firmy, które już wcześniej zajmowały się montażem nośników reklamowych na stadionach, podczas meczów z udziałem polskiej reprezentacji piłkarskiej.
Z wybraną firmą Lotos będzie pracować od kwietnia br. do marca 2020 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 18 marca br.
Lotos jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od kilku lat. W styczniu ub.r. umowę sponsorską przedłużono do 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Lotos szuka firmy, która zajmie się brandingiem przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski