W świątecznej kampanii Visa promuje płatności bezgotówkowe
Ruszyła świąteczna kampania operatora płatności Visa, promująca płatności zbliżeniowe i w internecie. Przygotowały ją Saatchi&Saatchi oraz Starcom.
Świąteczna kampania Visa przypomina konsumentom, że niezależnie od tego, jakimi prezentami zdecydują się obdarować swoich najbliższych lub tego, gdzie postanowią zrealizować swoją listę zakupów na święta, mogą za nie szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacić kartą - zbliżeniowo czy przez internet.
- W ramach kampanii świątecznej chcemy w przyjemny sposób przypomnieć konsumentom, że Visa mogą płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie na wiele sposobów, niemal w każdej sytuacji, niezależnie od tego gdzie kupują prezenty i produkty na wigilijny stół - czy to w małym lokalnym sklepiku czy w sieci - mówi Katarzyna Jezierska, dyrektorka marketingu Visa na Europę Środkowo-Wschodnią.
Ogólnopolska kampania obejmuje telewizyjne spoty reklamowe ( 15 i 30 sekund) oraz zasięgowe działania w internecie i w mediach społecznościowych. Kampanii będzie towarzyszyła świąteczna loteria zorganizowana z siecią sklepów Lidl.
Loteria świąteczna Visa i Lidl
Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 tys. zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1000 zł. Aby wziąć udział w loterii wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na stronie Lidl.pl/visa. Następnie, przy użyciu aplikacji Lidl Pay, należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Im częściej skorzystamy z tej formy płatności, tym większe mamy szanse na wygranie nagród.
Za opracowanie kreacji kampanii i loterii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: W świątecznej kampanii Visa promuje płatności bezgotówkowe