Na rynek trafią dwie kolejne gry na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”
Telewizja Puls we współpracy z firmą Alexander pracuje nad dwiema nowymi grami planszowymi, opartymi na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”.
Pierwsza z dwóch planowanych gier pojawi się w lipcu br., będzie to „Lombard. Życie pod zastaw. Ale pary!”. - To szybka, prosta towarzyska gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. Jest to idealna gra na wakacje - znakomicie nadaje się w podróży, do samochodu, czy na piknik - komentuje Monika Mikulska, kierownik marketingu firmy Alexander.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga gra ma trafić na rynek jeszcze w tym roku. Na chwilę obecną spółki nie zdradzają szczegółów. - Wspólnie pracujemy nad wydaniem trzeciej gry na licencji „Lombardu”. Na razie nie chcemy niczego zdradzać, ale to będzie kolejny hit - ucina Monika Mikulska.
Pierwsza gra weszła na rynek w 2019 roku
Telewizja Puls i firma Alexander nawiązały współpracę w 2019 roku. Dzięki kooperacji powstała gra „Lombard. Życie pod zastaw”, która została sprzedana w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.
- Gra „Lombard. Życie pod zastaw” okazała się strzałem w dziesiątkę - pokochali ją zarówno widzowie naszego serialu jak i fani dobrych, jakościowych planszówek. Idąc za ciosem, przedłużyliśmy współpracę z firmą Alexander, w której DNA - podobnie jak w DNA Telewizji Puls - zapisane jest dostarczanie pozytywnej rozrywki na najwyższym poziomie. - informuje Justyna Ganczarek, dyrektor marketingu i sprzedaży w Telewizji Puls.
„Lombard. Życie pod zastaw” to produkcja Telewizji Puls i Studia A ze Zbigniewem Buczkowskim w głównej roli. Pierwszy sezon emitowany był jesienią 2017 roku, a jesienią br. tv Puls pokaże 11 odsłonę produkcji.
564 tys. widzów dziesiątego sezonu
Telewizja Puls dziesiąty sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” nadawała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 564 tys. osób. Przełożyło się to na 4,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Dołącz do dyskusji: Na rynek trafią dwie kolejne gry na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”