Startuje loteria Lisnera
Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Lisner, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loteria potrwa do 31 marca.

Agencja odpowiada za przygotowanie i pełną obsługę loterii. Zakres współpracy objął także stworzenie idei kreatywnej kampanii, pełnej identyfikacji wizualnej oraz projekt dedykowanej strony internetowej.
- Wspólnie z klientem wypracowaliśmy koncepcję loterii, która nie tylko spełnia zadania sprzedażowe, ale przede wszystkim opowiada o marce i produktach Lisner. Zaprojektowaliśmy również dodatkowe aktywacje, na przykład przy rejestracji paragonu na stronie zachęcamy do wzięcia udziału w grze. Cel? Jeszcze głębsze zanurzenie w świat marki - mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made.
Kampanię promuje spot, za którego produkcję i postprodukcję także odpowiada Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Startuje loteria Lisnera