„Ready anytime” w reklamach batonów Lion 2GO (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych do sprzedaży pod koniec ub.r. batonów Lion 2GO (produkowanych przez Nestlé Polska). Jest realizowana pod hasłem „Ready anytime”.

Bohaterem reklam jest znudzony chłopak, którego go aktywności nie przekonują wiadomość od kolegi, okrzyk trenera ani cheerleaderki. Dopiero kęs batonu Lion 2GO sprawia, że chłopak nabiera ochoty i energii do jazdy na deskorolce i gry w koszykówkę. Kampania podkreśla, że promowane batony zawierają orzechy ziemne, żurawinę i rodzynki.
Batony Lion 2GO zostały wprowadzone do sprzedaży pod koniec ub.r. w dwóch wersjach smakowych: z orzeszkami i czekoladą. Są pozycjonowane jako produkty bardziej premium niż standardowy wariant batonów Lion.
Aktywności reklamujące Lion 2GO obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Dział prasowy Nestlé Polska nie odpowiedział na nasze pytania o szczegóły kampanii. Za obsługę firmy w zakresie planowanie i zakupu mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Ready anytime” w reklamach batonów Lion 2GO (wideo)