Lidl po raz 12. z wspólną akcją dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Sieć sklepów Lidl Polska od poniedziałku rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom. Detalista wspiera akcję po raz 12.
W poniedziałek, 30 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP. Zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na cele 29. Finału WOŚP – zakup sprzętu dla wsparcia laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
Wśród nich są m.in. kubek (19,99 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.), smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), torbę (29,99 zł/ 1 szt.), oraz T-shirt damski lub męski (49,99 zł/ 1 szt.).
Dodatkowo, od 21 grudnia rozpocznie się tradycyjna zbiórka pieniężna w sklepach Lidl, która potrwa do 9 stycznia. Klienci oraz pracownicy, którzy będą chcieli dołączyć do akcji WOŚP, będą mogli wrzucić gotówkę do skarbonek przy kasach. Zebrane środki zostaną przekazane Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
- Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników możemy co roku przekazywać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy 24 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 30 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 21 grudnia i potrwają do 9 stycznia. Całość środków zostanie przekazana Fundacji – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication & CSR, Lidl Polska..
Dołącz do dyskusji: Lidl po raz 12. z wspólną akcją dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy