Dostawcy warzyw i owoców reklamują Ryneczek Lidla (wideo)
Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową swojej oferty owoców i warzyw Ryneczek Lidla. W spotach występują autentyczni dostawcy tych produktów do sklepów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i Havas Media.
W reklamach z kampanii występują Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej.
Wszyscy opowiadają o swojej pracy, reklamy podkreślają też wysoką jakość dostarczanych przez nich owoców i warzyw.
Nowa akcja reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Lidl jest największym reklamodawcą w branży handlowej - od stycznia do listopada ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 594 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Dostawcy warzyw i owoców reklamują Ryneczek Lidla (wideo)