„Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)
Sieć sklepów Lidla rozpoczęła wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.
Spoty z kampanii pokazują wielopokoleniową rodzinę, która cieszy się ze spotkania przy wielkanocnym stole. Podsumowuje to slogan „Dobrze spotkać się w Święta” wypowiadany przez aktora Krzysztofa Kowalewskiego.
Na potrzeby akcji przygotowano spot wizerunkowy oraz reklamy produktowe, w których przedstawiane są konkretne promocje. W ofercie obowiązującej w tym tygodniu (lub do wyczerpania zapasów) otrzymuje się 50 proc. zniżki na drugie kupione opakowanie produktów Alesto.
Działania reklamowe Lidla obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Group.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 650,45 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: „Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com