Lekcja francuskiego reklamuje Cordon Bleu w Subway (wideo)
Zaczęła się kampania sieci restauracji Subway reklamująca wprowadzoną właśnie do ich menu kanapkę Cordon Bleu. Akcja - przygotowana przez firmy Q&A Communications, Houdini i Maxus - to pierwsza na polskim rynku kampania Subway w telewizji.
Nowa reklama Subway pokazuje prowadzoną w restauracji tej sieci lekcję, podczas której nauczycielka języka francuskiego uczy, jak wymawiać nazwę kanapki Cordon Bleu. Gościom restauracji słabo wychodzi mówienie tej nazwy, jednak lektor przekonuje: „Nieważne jak wymawiasz, ważne jak smakuje!”.
Akcja reklamowa - zaplanowana do stycznia - obejmuje telewizję (w kanały tematyczne), internet (banery na YouTubie, Facebooku i w Ipli) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL).
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii oraz koordynację komunikacji w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada agencja Q&A Communications.
Spot telewizyjny wyreżyserował Dariusz Zatorski, a wyprodukował dom produkcyjny Houdini. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
To pierwsza w Polsce kampania reklamowa Subway obejmująca telewizję. Jednocześnie reklamy przygotowane na nasz rynek będą wykorzystywane w Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech. - Zależy nam na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej - tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, marketing manager Subway na ten region.
Akcja obejmuje też konkurs prowadzony od 20 listopada na facebookowym fanpage’u sieci Subway. Należy w nim kupić kanapkę Cordon Bleu i przygotować oryginalny mem. Zabawę podzielono na cztery etapy, w których do wygrania są pakiety sandwiczy na cały miesiąc, iPady i konsole PlayStation 3. Natomiast w finale można zdobyć weekendowy wyjazd do Paryża dla dwóch osób.
Dołącz do dyskusji: Lekcja francuskiego reklamuje Cordon Bleu w Subway (wideo)