1,37 mln widzów debiutu „Lego Masters” w TVN
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Lego Masters” oglądało średnio 1,37 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 14 listopada br. o godz. 20.00 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Lego Masters”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,37 mln osób. Przełożyło się to na 9,46 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę serial oglądało średnio 3,94 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,87 mln, a w 16-59 - 2,38 mln).
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie są Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.
Kolejne premierowe odcinki „Lego Masters” na antenie TVN będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,37 mln widzów debiutu „Lego Masters” w TVN