Land Rover rusza z globalną kampanią modelu Freelander 2 (wideo)
Land Rover uruchamia globalną kampanię reklamową promującą przyszłoroczny model samochodu Freelander 2.
Główną postacią kampanii jest Clay Mason - animowany bohater jeżdżący nowym Freelanderem 2 po zróżnicowanych animowanych terenach, mających podkreślić wszechstronność i możliwość dotarcia w każde miejsce samochodu.
Rozpoczynający akcję 30-sekundowy spot reklamowy 'Claynation' został umieszczony w internecie, a jego emisja telewizyjna ma się rozpocząć na początku 2011 roku.
Za kreację kampanii prowadzonej pod hasłem 'Why get a car when you can get a Land Rover?' odpowiedzialna jest agencja reklamowa Y&R/Wunderman.
Land Rover umieścił w sieci także materiał zza kulis reklamy 'Claynation', wywiad z "nieustraszonym" Clayem Masonem oraz oficjalny film promocyjny samochodu Freelander 2. Klipy można obejrzeć poniżej:
Dołącz do dyskusji: Land Rover rusza z globalną kampanią modelu Freelander 2 (wideo)