„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam
Emitowany wiosną 18. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,38 mln widzów. Było to więcej niż rok temu, chociaż tylko o 20 tys. osób, a TVN w paśmie emisji talk-show wygrywał z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł.
Premierowe odcinki najnowszej serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 3 marca do 26 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu wyniosła 1,38 mln osób, co zapewniło stacji 14,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show z udziałem Bronisława Komorowskiego i Pawła Domagały, który 19 maja br. obejrzało średnio 2,08 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się ostatni odcinek serii, w którym gościli: Stanisława Celińska oraz Kabaret Ani Mru Mru. Zgromadził on przed telewizorami 1,65 mln osób.
| Wszyscy 4+ |
|
Data | AMR | SHR% |
19-05-2015 | 2 083 848 | 21,17% |
26-05-2015 | 1 651 787 | 17,17% |
07-04-2015 | 1 476 104 | 15,27% |
W porównaniu z emitowaną wiosną 2014 roku 16. serią „Kuba Wojewódzki” zyskał 20 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,34 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 14,94 proc. oraz 19,18 proc. Natomiast emitowana jesienią ub.r. 17.edycja programu miała 1,33 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,29 proc. i 16,26 proc. udziału.
TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN był nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy;9,08 proc.), a czwarta - TVP1 (głównie filmy i „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”; 7,97 proc.). W grupie komercyjnej TVN także był zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN - Kuba Wojewódzki | 1 378 623 | 14,80% | 16,72% |
TVP2 | 1 101 893 | 11,83% | 8,01% |
Polsat | 846 235 | 9,08% | 11,69% |
TVP1 | 742 820 | 7,97% | 8,07% |
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 11,78 mln zł. Rok temu wpływy z reklam wyniosły 10,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
19. serię talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku. Program na antenie stacji nadawany jest od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam
Wszyscy moi znajomi bardzo krytycznie odnoszą się do tego g. Przestali prawie rok temu oglądać to coś. A tu proszę wzrost oglądalności.
Za wsparcie prezydenta niektórych polaków juz tak kolorowo nie będzie.