Kuba Wojewódzki uruchomił restaurację w Warszawie, ma nawiązywać do jego talk-show w TVN
Kuba Wojewódzki otworzył w Elektrowni Powiśle restaurację „Niewinni Czarodzieje 2.0”. To wspólny projekt biznesowy, realizowany z restauratorem Józefem Krawczykiem. Jak zapowiada dziennikarz, nowy lokal ma być mocno związany z jego programem „Kuba Wojewódzki”.
Zapowiedzi wspólnego otwarcia lokalu przez Wojewódzkiego i Krawczyka pojawiły się już w lutym br. Wówczas Kuba Wojewódzki mówił, że nazwa lokalu ma nawiązywać do filmu Andrzeja Wajdy „Niewinni czarodzieje”. - To najbardziej nieoczywisty film Wajdy. Najbardziej nie Wajdowski obraz Wajdy. Opowiada o ludziach kochających określony styl życia: modne restauracje, dobrą muzykę i żadnych zobowiązań. To credo naszego miejsca - zapowiadał.
Lokal, będący w jednej trzeciej klubem, w dwóch trzecich restauracją, otwarto w Elektrowni Powiśle. To wielofunkcyjny kompleks, mieszczący się w pobliżu Centrum Nauki Kopernik, Bulwarów Wiślanych czy Biblioteki Uniwersyteckiej UW. W „Niewinnych Czarodziejach 2.0” odtworzono m.in. scenografię ze studia programu, prowadzonego przez Kubę Wojewódzkiego.
- Nie ukrywamy, że „Niewinni Czarodzieje 2.0” będą mocno związani z moim programem, który prowadzę od blisko 18 lat, obecnie na antenie TVN. Każdy, kto ma ochotę zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w scenerii studia, teraz będzie mógł wpaść także do nas. Mój program otwarty jest na kulturę i rozrywkę w każdej formie. Tak też będzie u nas - powiedział dziennikarz dla branżowego serwisu Horecanet.pl.
W „Niewinnych Czarodziejach 2.0” odbywać się mają także wydarzenia kulturalne: koncerty, występy stand-uperów itd. W piątek w nocy po warszawskim koncercie w restauracji u Wojewódzkiego gościli muzycy grupy Bon Jovi. Goście mogli z nimi porozmawiać i zrobić sobie wspólne zdjęcie.
Premierowe odcinki 26. serii „Kuby Wojewódzkiego” oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 26 lutego do 21 maja br. Oglądało je średnio 944 tys. osób, co zapewniło stacji 10,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Jednocześnie jest to najdroższy program nadawcy, jeśli chodzi o lokowanie w nim produktów. Umieszczenie w nim aktywnej sceny promującej produkt kosztuje 99 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 69 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki uruchomił restaurację w Warszawie, ma nawiązywać do jego talk-show w TVN
jeśli poszukują Państwo partnerów, którzy dają gwarancje:
- codziennych dostaw, także w soboty,
- zawsze świeżych produktów, w ilości, której Państwo potrzebują,
- i w szerokim wyborze
- zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą: https://global-restaurants.pl
Naszą ofertę kierujemy do:
- hoteli, restauracji, burgerowni, barów oraz innych lokali gastronomicznych,
- stołówek szkolnych, przedszkoli, żłobków,
- firm cateringowych.
Jeśli są Państwa zainteresowani współpracą bardzo prosimy o odpowiedź na tę wiadomość.
Zespół Global Restaurants
kontakt@global-restaurants.pl