SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Rutkowski z synem reklamuje elektronikę

Marka Media Gros, nowy brand w branży elektroniki użytkowej prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są Krzysztof Rutkowski i jego syn Krzyś Junior. 

Fot. materiały prasowe Fot. materiały prasowe

W spocie marki Media Gros widzimy jak Święty Mikołaj zostaje porwany, okradziony i związany w opuszczonym hangarze. Wtedy do akcji wkracza Krzysztof Rutkowski i, w swoim charakterystycznym stylu, ratuje sytuację wraz z marką Media Gros.

- Jesteśmy nową marką wśród mocnych graczy w branży elektroniki użytkowej na rynku polskim - mówi Inna Moshkola, chief marketing officer Media Gros. – Naszą strategią jest wyróżnienie się nie tylko atrakcyjnymi cenami, ale też charakterystycznym i barwnym ambasadorem, jakim niewątpliwie jest Krzysztof Rutkowski. W spocie wchodzimy w sam środek akcji, ekipa Rutkowski Patrol wjeżdża największymi autami ze swojej floty, aby odbić świętego Mikołaja porywaczom. A później wkracza już Pan Krzysztof a u jego boku syn - Krzyś Junior. 



- Muszę przyznać, że Juniorowi udało się mnie zaskoczyć. Zdjęcia z dziećmi, które nie zostały wyłonione w ramach castingu zawsze są bardzo ryzykowne. Junior jednak, mimo młodego wieku, późnej godziny, zmęczenia i zimna był zaangażowany, skoncentrowany i świetnie współpracował - opowiada reżyser projektu, Mateusz Jemioł. 

Za kreację i produkcję filmu odpowiada Mova Film – kreatywna agencja wideo z Gdańska.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Rutkowski z synem reklamuje elektronikę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Opel
Strasznie żenująca postać. Dlaczego w to wszystko wciąga dziecko?!
1 0
odpowiedź