Krzysztof Rutkowski z synem reklamuje elektronikę
Marka Media Gros, nowy brand w branży elektroniki użytkowej prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są Krzysztof Rutkowski i jego syn Krzyś Junior.
W spocie marki Media Gros widzimy jak Święty Mikołaj zostaje porwany, okradziony i związany w opuszczonym hangarze. Wtedy do akcji wkracza Krzysztof Rutkowski i, w swoim charakterystycznym stylu, ratuje sytuację wraz z marką Media Gros.
- Jesteśmy nową marką wśród mocnych graczy w branży elektroniki użytkowej na rynku polskim - mówi Inna Moshkola, chief marketing officer Media Gros. – Naszą strategią jest wyróżnienie się nie tylko atrakcyjnymi cenami, ale też charakterystycznym i barwnym ambasadorem, jakim niewątpliwie jest Krzysztof Rutkowski. W spocie wchodzimy w sam środek akcji, ekipa Rutkowski Patrol wjeżdża największymi autami ze swojej floty, aby odbić świętego Mikołaja porywaczom. A później wkracza już Pan Krzysztof a u jego boku syn - Krzyś Junior.
- Muszę przyznać, że Juniorowi udało się mnie zaskoczyć. Zdjęcia z dziećmi, które nie zostały wyłonione w ramach castingu zawsze są bardzo ryzykowne. Junior jednak, mimo młodego wieku, późnej godziny, zmęczenia i zimna był zaangażowany, skoncentrowany i świetnie współpracował - opowiada reżyser projektu, Mateusz Jemioł.
Za kreację i produkcję filmu odpowiada Mova Film – kreatywna agencja wideo z Gdańska.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Rutkowski z synem reklamuje elektronikę