Krzysztof Ibisz z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w sylwestrowych reklamach Lidla (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl wspólnie z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą występuje prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.
Kampania pokazuje, jak Krzysztof Ibisz w talk-show Doroty Wellman i Karola Okrasy razem z prowadzącymi opowiadają i prezentują, jak przygotowywać przekąski na imprezę sylwestrową. Reklamy informują o produktach, z których można przygotowywać takie przekąski, dostępnych w tym tygodniu w promocyjnych cenach.
To kolejna odsłona akcji prowadzonej od początku września br., w ramach której Wellman i Okrasa rozmawiają o kulinariach ze znanymi osobami. Przed Bożym Narodzeniem Lidl prowadził też promocję, w której do zdobycia były 2 mln egz. z przepisami na dania z ryb.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Ibisz z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w sylwestrowych reklamach Lidla (wideo)
Proszę, nie mylmy na takim portalu jak Wirtualne Media zawodu dziennikarza z zawodem prezentera czy showmana. Mimo, że różne rzeczy różni ludzie mówią i się nazywają w wywiadach to powinniśmy dostrzegać różnicę.