Krzysztof Hołowczyc reklamuje klocki hamulcowe Breck (wideo)
Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem reklamowym marki klocków hamulcowych Breck. Działania marketingowe z jego udziałem, prowadzone pod hasłem „Są dobrzy w te klocki”, przygotowały firmy GTO Group, Alert Media Communications i Easymedia.
Współpraca z Krzysztofem Hołowczycem jest głównym elementem nowej strategii reklamowej marki Breck. W pierwszym etapie działań podkreślane będą zalety działającego w klockach Breck systemu Compress Control.
- Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności, docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych - komentuje Marek Żak, prezes spółki Lumag produkującej klocki hamulcowe Breck.
Współpraca z Krzysztofem Hołowczycem została zaplanowana długoplanowo. Działania marketingowe oparte na jego wizerunku będą prowadzone w wiodących mediach motoryzacyjnych. Obecny etap kampanii potrwa do końca czerwca br.
Breck to kolejna marka reklamowana w ostatnich latach przez Hołowczyca. Niedawno kierowca jako jeden z zawodników Lotto Teamu promował Lotto, od paru jest ambasadorem zegarków Atlantic, reklamował też alkotesty Certen i sieć telekomunikacyjną Play.
Koncepcję i kreację kampanii klocków Breck przygotowała agencja GTO Group, za działania public relations i content marketing odpowiada agencja Alert Media Communications, a za zakup mediów - dom mediowy Easymedia.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc reklamuje klocki hamulcowe Breck (wideo)