Kreacja kampanii 'Prowadzę - jestem trzeźwy' wybrana w konkursie
Kreacja trzeciej edycji kampanii społecznej 'Prowadzę - jestemtrzeźwy' została wybrana w konkursie zorganizowanym podczasFestiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008. Za najlepszy uznanoprzedstawiający tablicę rejestracyjną z napisem "Trzeźwy" projektautorstwa Przemysława Bukowskiego.
W zorganizowanym w ramach Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan2008 konkursie na kreację tegorocznej edycji kampanii społecznej"Prowadzę - jestem trzeźwy" brały udział projekty reklamowetworzące pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym orazzachęcające kierowców i pasażerów do odważnego promowaniatrzeźwości w swoim otoczeniu. Przed uczestniczącymi w rywalizacjiplakatami postawiono też zadanie budowania mody na trzeźwy, zdrowystyl życia, rozsądne działanie, realną ocenę sytuacji orazstanowczość i konsekwencję. Wyniki konkursu ogłoszono 8 maja, wdniu galowym Festiwalu.
Z najlepszą kreację uznano pokazujący tablicę rejestracyjną znapisem "Trzeźwy" projekt stworzony przez Przemysława Bukowskiego,absolwenta projektowania graficznego w Akademii Sztuk Pięknych wKatowicach. Twórca zwycięskiego plakatu zajmuje się głównieprojektowaniem graficznym, ale sięga również po techniki grafikiwarsztatowej, rysunek oraz malarstwo, współpracując z agencjamireklamowymi i wydawnictwami.
Drugie miejsce zajął plakat stworzony przez Dorotę Marciniak,absolwentkę grafiki i malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im.Władysława Strzemińskiego w Łodzi, uczestniczącą w zbiorowychwystawach sitodruku (Łódź, Poznań), a także swojej autorskiejwystawie o tym profilu zorganizowanej w 2004 roku w Łodzi.
Natomiast trzecia nagroda przypadła Wojciechowi Zatorskiemu,absolwentowi Instytutu Form Przemysłowych w PWSST im. Wł.Strzemińskiego w Łodzi.
Konkurs na projekt kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy"towarzyszył tegorocznej edycji Festiwalu Plakatu ReklamowegoBarbakan 2008. Trwająca od 24 kwietnia do 8 maja w Krakowie imprezakoncentrowała się wokół wykorzystania kreacji i outdooru w promocjireklamy społecznej. Patronem zarówno samego festiwalu, jak ikampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" jest MiędzynarodoweStowarzyszenie Reklamy IAA Polska.
Dołącz do dyskusji: Kreacja kampanii 'Prowadzę - jestem trzeźwy' wybrana w konkursie