Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"
Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach.
Linia kreatywna pod hasłem „Klif. Otwarty na…” podkreśla otwartość, wzajemne relacje, i wspólne spędzanie czasu. Marka chce otwierać się na nowe grupy odbiorców i integrować i w swoich przestrzeniach handlowych.
– Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami - śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami w Warszawie i Gdyni.
Kampania obejmuje m.in. billboardy, działania w social mediach i spot wideo na kanale YouTube marki.
Obsługą komunikacyjną galerii Klif zajmuje się Great Minds (Grupa Garden of Words).
Dołącz do dyskusji: Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"