'Kissiaczki pod jemiołą' - kampania Fanty w Mojej Generacji
1 grudnia wystartowała internetowa kampania promocyjna Fanty podnazwą "Kissiaczek pod jemiołą" w której użytkownicy serwisuMojaGeneracja.pl mogą przesyłać sobie wirtualne pocałunki.
Przez cały grudzień użytkownicy Mojej Generacji, dzięki Fancie,będą mogli przesyłać sobie wirtualne pocałunki pod jemiołą orazwyszukiwać osoby gotowe na przyjęcie pocałunku. Wystarczy tylko wprofilu wybranej osoby kliknąć w specjalny przycisk - wówczasotrzyma ona od buziaka.
Akcję wspierają formy reklamowe emitowane w serwisieMojaGeneracja.pl oraz komunikatorze Gadu-Gadu.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialne są agencjainteraktywna Next oraz dom mediowy Starcom i K2 Internet.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 'Kissiaczki pod jemiołą' - kampania Fanty w Mojej Generacji