Kinga Nurska w dziale branded content & social media w Codemedia
Dom mediowy Codemedia, wzmacniając dział branded content & social media, zatrudnił na stanowisku communications managera Kingę Nurską, poprzednio związaną m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media).
W Codemedia poza komunikacją korporacyjną tej agencji Kinga Nurska będzie wspierać działy branded content oraz mediów społecznościowych. Raportuje bezpośrednio do zarządu firmy. Klienci, dla których Codemedia realizuje działania branded content oraz social media, to m.in. Bonduelle oraz Merck.
Kinga Nurska karierę zawodową rozpoczynała jako copywriter i creative w Mather Communication (grupa Ogilvy) oraz w Heurece (dzisiejsze VML). Następnie przez rok była dziennikarką w magazynie branżowym „Brief”, a potem pracowała jako communication manager i group account manager m.in. w agencjach K2 Media, Isobar Polska i Think Kong.
Realizowała projekty internetowe, ze szczególnym uwzględnieniem social media oraz branded content m.in. dla linii KLM i AirFrance, marek z portfolio L’Oreal oraz Accor Hotels. W branży marketingowej pracuje od 8 lat.
Dołącz do dyskusji: Kinga Nurska w dziale branded content & social media w Codemedia