Katarzyna Żądło odpowiada za komunikację korporacyjną w Banku Pekao
Katarzyna Żądło objęła nowe stanowisko dyrektora biura public relations i nowych mediów w Banku Pekao.
Żądło będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną, w tym kontakty z mediami, wewnętrzną oraz działania z zakresu CSR.
- Aktualnie jesteśmy w trakcie poważnych zmian. Realizujemy strategię rozwoju na lata 2018–2020. Weszliśmy w zaawansowany etap cyfrowej transformacji - zmieniamy sposoby pracy i przechodzimy na obsługę klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych. W tak ważnym dla nas momencie kluczowa będzie dobra komunikacja odpowiadająca na potrzeby wszystkich interesariuszy. Myślę zarówno o rzetelnej, systematycznej komunikacji z otoczeniem rynkowym i pracownikami banku, jak i o ciekawych formatach, które będziemy wykorzystywali w myśl zasady medium is a message. Chcemy komunikować się z rynkiem w sposób odpowiedzialny, ale też i atrakcyjny - mówi Katarzyna Żądło.
Ostatnio w DNB Bank Polska
Katarzyna Żądło przez ostatnie dwa lata była rzecznikiem prasowym DNB Bank Polska, kierowała też obszarem PR tej instytucji. Zawodowo związana była m.in. z bankami Citi Handlowy i BNP Paribas. Zajmowała się komunikacją korporacyjną związaną z fuzjami, zmianami strategii i rebrandingiem.
Żądło jest także doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (Szkoła Główna Handlow). Specjalizuje się w zarządzaniu wartością rynkową przedsiębiorstw poprzez komunikację i budowę zaufania.
Jest autorką publikacji z tego zakresu, w tym koncepcji Indeksu Zaufania i Ratingu Zaufania do spółek giełdowych.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Żądło odpowiada za komunikację korporacyjną w Banku Pekao