Katarzyna Paliwoda: z Procter&Gamble Polska do Facebooka
Katarzyna Paliwoda po ośmiu latach pracy w strukturach marketingowych koncernu Procter&Gamble odeszła z firmy. Rozpoczęła pracę w warszawskim biurze Facebooka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Katarzyna Paliwoda w polskim biurze Facebooka objęła stanowisko client partner na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Przeszła z Procter&Gamble Polska, gdzie od lipca ub.r. była brand managerem marki Gillette w Europie Środkowej. Odpowiadała za marketing tego brandu na 9 rynkach.
W P&G pracowała od 2008 roku. Kolejno zajmowała stanowiska: associate brand manager, associate brand manager Hair Style Poland (Wella Forte, Wellaflex, Pantene), brand operations intergation manager Hair&Skin Care Central Europe, brand manager beauty&oral care and digital leader Central Europe oraz Central Europe Scale/Corporate&eBusiness brand manager.
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Paliwoda: z Procter&Gamble Polska do Facebooka