Kampania Portu Rumia wspiera sezon wyprzedaży
W swojej najnowszej kampanii Port Rumia Centrum Handlowe Auchaninformuje klientów o sezonie wyprzedaży.
Pierwsze reklamy pojawiły się na początku lipca. Na terenieRumii, Redy oraz Gdyni rozwieszono plakaty nawiązujące dowakacyjnego wypoczynku.
Od 14 lipca na antenie radia HIT FM oraz Złote Przeboje będziemożna usłyszeć spot reklamowy zbudowany wokół przewodniego hasłagalerii "Port pełen skarbów". Publikacje reklam prasowych rozpocznąsię 18 lipca na łamach "Gazety Wyborczej Trójmiasto" oraz"Dziennika Bałtyckiego".
Zwieńczeniem kampanii będzie Wielka Noc Wyprzedaży, zaplanowanana 26 lipca. Sklepy galerii przedłużą godziny otwarcia do północyoraz wystartują z dodatkowymi promocjami obowiązującymi jedynie wczasie eventu. Akcję uatrakcyjnią pokazy teatru ognia orazfajerwerków.
Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii reklamowych PortuRumia Centrum Handlowego Auchan za kreację odpowiada agencjaREDCOMM (dawniej REDBUS). Równolegle z kampanią marketingowąprowadzone są działania PR, za które odpowiada Effective PublicRelations.
Port Rumia Centrum Handlowe Auchan mieści się przy ul.Grunwaldzkiej 108 w Rumi. Jest największą galerią handlową wregionie Małego Trójmiasta Kaszubskiego. Znajduje się w niej blisko100 butików, liczne restauracje oraz punkty usługowe.
Dołącz do dyskusji: Kampania Portu Rumia wspiera sezon wyprzedaży