Trendy modowe w kampanii „CCC Fashion Trends”
Sieć sklepów CCC z początkiem marca rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem „CCC Fashion Trends”. Realizuje ją dział marketingu firmy przy wsparciu H2O Creative, I Like Photo i MullenLowe MediaHub.
W kampanii „CCC Fashion Trends” sieć sklepów prezentuje najnowsze trendy modowe obecne w wiosennej kolekcji obuwia i torebek dostępnej w ofercie.
- Zgodnie z przyjętymi w ramach strategii kierunkami zmian skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości produktów, sneakeryzacji oraz mocnej rozbudowie oferty fashion. Dzisiaj kobiety bawią się stylem i modą, a mężczyźni coraz bardziej zwracają uwagę na trendy. Nowa kampania „CCC Fashion Trends” jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, którzy poszukują ciekawych, modnych propozycji na nadchodzący sezon. Chcemy pokazać, że CCC jest miejscem z rozbudowaną ofertą produktów fashion, a także przyciągnąć nowe grupy klientów - wyjaśnia założenia kampanii Iwona Stępniak, marketing manager Grupy CCC.
„CCC Fashion Trends” od 1 marca w mediach
Kampania reklamowa rusza 1 marca na YouTube, serwisach VOD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz szeroką komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekranach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na 5 rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Zaplanowano je na trzy kolejne miesiące.
W kampanii planowane jest użycie różnych form spotów video: od długich form lookbookowych do produktowych 10-sekundowych spotów, w których prezentowane będą produkty, marki dostępne w CCC oraz ceny produktów.
Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.
Według wstępnych danych szacunkowych w czwartym kwartale ub.r. grupa CCC zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 7 proc. do 1,72 mld zł oraz spadek zysku EBITDA o 3 proc. do 298 mln zł. Przychody ze sprzedaży internetowej zwiększyły się o 41 proc.
Dołącz do dyskusji: Trendy modowe w kampanii „CCC Fashion Trends”