K2 wypromuje piwo Dziki Sad w internecie
Grupa Żywiec powierzyła w przetargu agencji K2 obsługę w internecie marki Dziki Sad.
K2 odpowiada za kampanie displayowe, prowadzenie strony marki na FB oraz tworzenie contentu do wszystkich aktywności marki Dziki Sad w internecie. Pierwsze działania ruszą jeszcze w tym miesiącu.
Działania prowadzone przez K2 będą budowały świadomość marki Dziki Sad oraz całego portfolio jej smaków, w tym nowego wariantu, mango. Obsługa ma charakter stały.
Dziki Sad to kolejna po Desperadosie marka z Grupy Żywiec pod opieką K2.
Poprzednio obsługą marki Dziki Sad w internecie zajmowała się agencja GoldenSumbarine. Realizowała m.in. kampanię wariantu czereśniowego napoju, która miała miejsce w ubiegłym roku.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: K2 wypromuje piwo Dziki Sad w internecie