Jolanta Stryjczak odpowiada za komunikację korporacyjną Shein
Do zespołu platformy e-commerce Shein dołączyła Jolanta Stryjczak. Objęła stanowisko szefowej komunikacji korporacyjnej marki w Polsce, regionie CEE i krajach nordyckich.

Jolanta Stryjczak to doświadczona w pracy dla chińskich marek menadżerka. Przez ostatnie pięć lat była związana z Xiaomi Technology, gdzie pracowała jako PR manager w Europie Centralnej i krajach nordyckich oraz bałtyckich. W przeszłości była też odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i public relations w Huawei.
W latach 2016-2018 była PR managerem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Doświadczenie zawodowe gromadziła też w Nokii i Kodaku. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Zobacz: Shein wchodzi na rynek second hand w Europie
Shein z problemami
W ostatnich miesiącach platforma Shein mierzy się ze złą prasą w związku ze skargami klientów o nieprawidłowościach w usługach. Są one teraz przedmiotem analizy Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Resort w niedawnym komunikacie wskazał, że praktyki platformy oraz innego chińskiego giganta, Temu, mogą stanowić nawet wielopoziomowe naruszenie przepisów.
Dołącz do dyskusji: Jolanta Stryjczak odpowiada za komunikację korporacyjną Shein