Joanna Kulig w zmysłowym coverze "I Can Boogie" dla Reserved
„Rendez-vous” to trzeci, ostatni film promujący jesienno-zimową kolekcję Reserved (LPP). Tym razem Joanna Kulig występuje w klimatycznej interpretacji pierwszych wersów hitu "I Can Boogie".
Wystartowała trzecia odsłona jesiennej kampanii Reserved, z udziałem aktorki Joanny Kulig i francuskiej influencerki Jeanne Damas. Krótka etiuda przenosi widzów w klimat dawnych lat, gdzie Kulig w jazzowej aranżacji fortepianu śpiewa fragment "I Can Boogie". W kolejnych ujęciach, w rytm wolnej muzyki, tańczy przedwojenne tango z Jeanne Damas.
„Rendez-vous” zapowiada kolekcję Premium
- Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna - wyjaśnia przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
- Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie - można interpretować na wiele sposobów - czytamy w komunikacie marki.
Spot „Rendez-vous” w reżyserii Gordona von Steinera można oglądać m.in. w internecie. Zapowiada on kapsułową kolekcję Premium. Producenci stawiają w niej na ubrania bazowe, szlachetne materiały jak wełna z merynosów czy kaszmir, bawełnę organiczną oraz bawełnę Pima. Dominować będzie czerń, biel i klasyczna elegancja.
"I Can Boogie"
Kampania Reserved ruszyła w pierwszych dniach września. Jej hasło "I Can Boogie" nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70., w rolach głównych znajdują się bohaterki, które mają "biust i talię". W premierowej, musicalowej odsłonie, aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas śpiewały hit "I Can Boogie". Kolejna, dynamiczna odsłona kręcona w centrum Warszawy, pokazywała bohaterki w radosnym tańcu.
Produkcją wszystkich reklam w cyklu zajęła się Warsaw Creatives.
Gwiazdy reklamują Reserved
LPP angażuje w ostatnim czasie do kampanii swojej flagowej marki międzynarodowe gwiazdy. Z okazji otwarcia pierwszego salonu w Londynie, markę promowała supermodelka Kate Moss. Z kolei wiosenno-letnią kolekcję reklamowała kampania "I love Cindy" z udziałem innej gwiazdy modelingu, Cindy Crawford.
Dołącz do dyskusji: Joanna Kulig w zmysłowym coverze "I Can Boogie" dla Reserved