Joanna Dziwisińska-Grzelak: z Mediacom Warszawa do IPG Mediabrands
Nowo utworzone stanowisko PR managera w sieci IPG Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM, Initiative, U2 i BPN objęła Joanna Dziwisińska-Grzelak. Przeszła z Mediacom Warszawa.

Joanna Dziwisińska-Grzelak poprzednio - od jesieni 2015 roku - związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie pełniła funkcję PR managera. Wcześniej przez kilkanaście lat, pracowała jako dziennikarz w redakcji magazynu „Media i Marketing Polska”.
IPG Mediabrands to międzynarodowa grupa komunikacyjna, która łączy globalne doświadczenie ze znajomością polskich realiów. Do sieci należą domy mediowe: UM, Initiative, U2, BPN oraz wyspecjalizowane jednostki: Mediabrands Social (agencja social), Reprise Media (performance marketing), Mediabrands Studios (branded content) oraz dział analityki Mediabrands Analitycs.
Dołącz do dyskusji: Joanna Dziwisińska-Grzelak: z Mediacom Warszawa do IPG Mediabrands