Jeżyki z konkursem konsumenckim, w puli nagród 50 tys. zł
Ruszył konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, zorganizowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian, w którym łączna wartość nagród przekracza 50 tys. zł. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić Jeżyki Coolki Milk lub Jeżyki Coolki Dark w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie mojacoolgirl.pl oraz przesłać kreatywne życzenia dla swojej połówki.
Działania promujące nową aktywację konsumencką obejmują internet, VOD, współpracę z influencerami, materiały POS w punktach sprzedaży oraz spot reklamowy emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja Expansja. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Jeżyki z konkursem konsumenckim, w puli nagród 50 tys. zł