Jet Line wprowadza rower reklamowy
Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej ofertynowy typ mobilnego nośnika. Jest nim JetBike - podobny do roweruczterokołowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni i zaopatrzony wtrzy powierzchnie ekspozycyjne.
JetBike służy eksponowaniu trzech przekazów reklamowych formatu120x180 cm, czyli odpowiadającego popularnemu CLP (citylightposter). Nowy nośnik może być dodatkowo wyposażony w systemnagłośnieniowy, który emituje komunikat reklamowy. JetBike zostałjuż uwzględniony w letniej ofercie dla klientów Jet Line.
Zbliżony konstrukcyjnie do roweru JetBike ma stanowićrozwiązanie w miejscach(takie jak choćby deptaki), do których nieda się wjechać innym nośnikiem reklamowym, np. oferowanym przez JetLine MobiJetem, a na rozstawienie Airboardu może nie wystarczyćmiejsca. Tymczasem będzie tam mogło bez trudu pojawić się nawetkilka JetBike'ów.
Pierwszych dziewięć JetBike'ów zostanie wprowadzone doeksploatacji jeszcze w lipcu.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Jet Line wprowadza rower reklamowy