Agnieszka Maszewska dyrektorką marketingu i komunikacji Jet Line
Od stycznia na czele marketingu firmy reklamy zewnętrznej Jet Line stanęła Agnieszka Maszewska, Beata Chojecka – Kuczek została dyrektorką sprzedaży, a Andrzej Słomka ma skupić się na rozwoju spółki i jej sprawach wewnętrznych.

Dyrektorką marketingu i komunikacji formalnie została Agnieszka Maszewska, która w Jet Line pracuje od 2008 roku.
Beata Chojecka - Kuczek awansowała na dyrektora sprzedaży i przejmuje dział handlowy Jet Line. Kierowała dotychczas pracą działu sprzedaży jako zastępca dyrektora. Jednocześnie wspierała zarząd, biorąc udział w dyskutowaniu i podejmowaniu wszystkich strategicznych decyzji dotyczących spółki. Pracuje w Jet Line od 2006 roku, od początku w zespole sprzedażowym. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie działem sprzedaży, a także za utrzymywanie i nawiązywanie relacji z klientami firmy.
Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, po 10 latach łączenia funkcji dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży i marketingu, odpowiada za sprawy wewnętrzne i rozwój spółki, w tym przede wszystkim za nabierające tempa i kolorów projekty interdyscyplinarne.
Wszyscy troje odpowiadają przed zarządem spółki, jednocześnie wspierając go głosem doradczym.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Maszewska dyrektorką marketingu i komunikacji Jet Line