Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski
Firma reklamy outdoorowej Jet Line uruchomiła agencję marketingu cyfrowego Synchro.Lab. Jej szefem został Radosław Miklaszewski, a szefem produkcji - Andrzej Maszewski.
Synchro.Lab oferuje m.in. tworzenie sklepów mobilnych z bezpłatnym dostępem do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce w ofercie agencji pojawią się m.in. rozwiązania wykorzystujące wirtualną rzeczywistość, holografię i beacony.
Agencja ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Szefem jest Radosław Miklaszewski, który jesienią ub.r. po czterech latach pracy w Grupie Walk przeszedł do firmy consultingowej Human To Business. Wcześniej pracował m.in. w agencji reklamowej TBWA i w domu mediowym OMD.
Z kolei funkcję szefem produkcji w Synchro.Lab objął Andrzej Maszewski, który specjalizuje się w projektowaniu i realizacji m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej. Maszewski jest od kilkunastu lat związany z Jet Line, pełnił różne funkcje menedżerskie.
Dołącz do dyskusji: Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski