„Jesteśmy gotowi” w kampanii BOŚ Banku dla firm
Startuje nowa kampania reklamowa BOŚ Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję departament marketingu banku przygotował wspólnie z firmami Fat Baby, Brasil, Equinox Media i ENA.
Ruszająca właśnie kampania BOŚ Banku jest kontynuacją jego akcji z ostatnich miesięcy, w której bank zapytał prezesów i menedżerów firm małej i średniej wielkości o najistotniejsze z ich punktu widzenia aspekty obsługi i oferty bankowej (więcej na ten temat). – Inicjatywa spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem: zebraliśmy ciekawe sugestie i pomysły od ponad 500 przedstawicieli przedsiębiorstw – opisuje Katarzyna Kubicka, dyrektor departamentu marketingu w BOŚ Banku.
Nowa kampania BOŚ Banku ma właśnie podkreślać, że jego nowa oferta finansowa wychodzi naprzeciw konkretnym potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw. W akcji reklamowane są przede wszystkim trzy usługi: Linia Wielocelowa, Finansowanie od Ręki i Faktoring. – BOŚ po raz kolejny demonstruje, że jego ambicją jest być blisko swoich klientów, czyli nie tylko wsłuchiwać się w ich potrzeby związane z ofertą produktową oraz obsługą, ale także na nie aktywnie odpowiadać – przekonuje Katarzyna Kubicka.
Kampania od 9 maja obejmuje radio (Radio ZET, RMF FM, PiN, TOK FM, Trójka, Chilli ZET, RMF Classic), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Przekrój”, „Angora”, „Forbes”, „Forum”), internet (strony z sieci BAN i BizOn, serwisy o tematyce biznesowo-gospodarczej, portale wp.pl, onet.pl, bankier.pl i money.pl, działania SEM) oraz oddziały BOŚ (działania mikromarketingowe w w całym kraju we współpracy z regionalnymi izbami gospodarczymi).
Kreację kampanii – zaplanowanej do 5 czerwca – przygotował departament marketingu BOŚ Banku we współpracy z agencjami reklamowymi Fat Baby i Brasil. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox Media, a działania w internecie prowadzi agencja ENA.
Dołącz do dyskusji: „Jesteśmy gotowi” w kampanii BOŚ Banku dla firm