„Kurpiodobre!” w reklamach wędlin JBB Bałdyga (wideo)
Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa wędlin produkowanych przez firmę JBB Bałdyga. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kurpiodobre!”, przygotowały firmy Saatchi&Saatchi IS, Film Produkcja, Studio Spot i Blue 449.
Kampania ma charakter wizerunkowy. W reklamach występują Kurpiowie pracujący w firmie JBB Bałdyga, co ma pokazywać, że dzięki ich skrupulatności, wytrwałości i pracowitości produkowane przez nich wędliny przez nich wytworzone cechują się najwyższą jakością.
Akcja promuje też nowe hasło główne wędlin JBB Bałdyga - „Kurpiodobre!”.
Działania reklamowe zaplanowano na cztery miesiące. Obejmuję telewizję (m.in. główne kanały) oraz internet (m.in. YouTube, serwisy VoD, social media).
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi&Saatchi IS. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, realizacją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a udźwiękowieniem - Studio Spot.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: „Kurpiodobre!” w reklamach wędlin JBB Bałdyga (wideo)
Reklama, jak reklama! Może być.