"Kurpiodobre" szynki i pasztety w kampanii JBB Bałdyga
W marcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej producenta wędlin i przetworów mięsnych JBB Bałdyga. Działania prowadzą Saatchi&Saatchi oraz Consulting’n more.
Dwa nowe, 15-sekundowe spoty prezentują szynki i pasztety od JBB. Ich wspólny claim "Kurpiodobre" odnosi się do regionu, z którego pochodzi firma oraz cech charakteru mieszkańców Kurpi.
Spoty emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie oraz TVN w prime time. Kampanię wspierają aktywności w internecie. Działania potrwają do świąt wielkanocnych.
Pierwsza odsłona "Kurpiodobre" rozpoczęła się we wrześniu 2017 roku, trwała zaś do grudnia.
Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.
Dołącz do dyskusji: "Kurpiodobre" szynki i pasztety w kampanii JBB Bałdyga