Stokrotka reklamuje „wędliny tak dobre, że się chwalimy” (wideo)
Sieć sklepów Stokrotka (należąca do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.
Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów Stokrotka. Na jej potrzeby przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.
- Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców - mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotce.
W jednej z ostatnio realizowanych kampanii Stokrotki - promującej akcję lojalnościową - bohaterką reklam była Nela Mała Reporterka.
Firma nie podaje, jakie agencje odpowiadają za przygotowanie jej aktualnych działań reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Stokrotka reklamuje „wędliny tak dobre, że się chwalimy” (wideo)