Ivision zareklamuje w internecie Subaru Outback
Agencja interaktywna Ivision odpowiada za przygotowanie i realizację w internecie kampanii reklamującej samochód Subaru Outback. Ponadto zajmie się dla Subaru wybranymi działaniami wizerunkowymi.
fot. Shutterstock.com
Akcja reklamująca Subaru Outback będzie obejmować m.in. aktywności w wyszukiwarce Google oraz na portalach społecznościowych (Facebooku, Twitterze, Google+ i YouTubie). Rozpocznie się w styczniu, natomiast model trafi do sprzedaży pod koniec marca.
Ivision odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację działań w Googl i social media. Ponadto będzie prowadzić dla Subaru w internecie wybrane działania wizerunkowe.
Współpraca Subaru z Ivision ma charakter projektowy. Nie podano, które inne agencje starały się o to zlecenie.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Ivision zareklamuje w internecie Subaru Outback