iProspect nawiązuje partnerstwo z Google Cloud
iProspect Polska, agencja marketingu efektywnościowego, należąca do grupy dentsu nawiązała partnerstwo z Google Cloud. Dzięki nawiązanej współpracy agencja rozszerza ofertę o komponenty chmurowe.
Google Cloud to jeden z trzech dostawców infrastruktury w chmurze do przetwarzania dużych zbiorów danych. Współpraca ma być potwierdzeniem wysokich kompetencji agencji iProspect (dentsu Polska) w digital marketingu, obszarze nowoczesnej analityki, data science i obliczeniach high performance.
– Dzięki nawiązanej współpracy z Google Cloud możemy znacząco pogłębić zakres oferty i jeszcze lepiej odpowiadać na dzisiejsze potrzeby naszych klientów. Możemy ich wspierać w transformacji cyfrowej marketingu i dostarczać usługi o wysokim poziomie efektywności kosztowej w oparciu o dedykowane autorskie produkty wykorzystujące AI– tłumaczy Łukasz Siemaszko, analytics & data science director, iProspect (dentsu Polska). Jak dodaje: – Ukończone dla naszych klientów wdrożenia oparte o machine learningowe usługi Google Cloud, pozwoliły na zwiększenie efektywności wybranych działań o przynajmniej kilkanaście procent przy tym samym budżecie. To potwierdza naszą skuteczność.
Dołącz do dyskusji: iProspect nawiązuje partnerstwo z Google Cloud