SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem

Trzy czwarte polskich internautów w wolnym czasie ogląda telewizję, podczas gdy niecałe dwie trzecie czyta wiadomości w serwisach internetowych – wynika z badania firmy Oriaq. Najpopularniejszą formą rozrywki w sieci jest… surfowanie bez celu.

Oglądanie telewizji jest wśród polskich internautów nadal najpopularniejszym sposobem spędzania wolnego czasu, wybieranym częściej niż jakakolwiek aktywność internetowa. W sieci użytkownicy w wolnym czasie najczęściej czytają wiadomości w serwisach i słuchają muzyki, a zdecydowanie rzadziej grają w gry lub oglądają wideo. Informacje w portalach są wśród polskich internautów popularniejsze niż książki i prasa.

Polscy użytkownicy internetu, którzy deklarują, że korzystają z niego dla rozrywki, najczęściej w tym celu… surfują bez celu. Nieco ponad połowa wśród tych internautów wybiera w sieci gry i wideo w trybie on line oraz muzykę ściąganą na dysk.

Badanie opinii polskich internautów na temat rozrywki w sieci i poza nią zostało przeprowadzone przez firmę Oriaq, należącą do Grupy IQS, w grudniu ubiegłego i styczniu bieżącego roku. Kwestionariusze internetowe objęły 1103 pełnoletnich osób korzystających z sieci przynajmniej 2-3 razy w tygodniu, wśród których 605 deklaruje, że robi to w celach rozrywkowych. Najważniejsze cechy demograficzne całej tej grupy odzwierciedlają charakterystykę wszystkich polskich internautów.

Dołącz do dyskusji: Internauci najczęściej wolny czas spędzają przed telewizorem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koniuszko
Cała telewizja została zawarta w jednym polu wyboru i dlatego zwyciężyła jako forma rozrywki. Gdyby ją podzielić tak, jak sposoby korzystania z internetu, to wyniki byłyby zupełnie inne. Np. wiadomości 25%, film 30%, itp.

Dziwi mnie natomiast, że w badaniu nie znalazło się pole wyboru - Internet - jako medium rozrywkowe, a dalej kino, prasa, radio. Jakaś pokręcona ta metodologia badania.
0 0
odpowiedź