Intermarché i Bricomarché sponsorami Tauron Basket Ligi i PLK.tv
Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché zostały sponsorami Tauron Basket Ligi i partnerami telewizji internetowej PLK.tv. Współpraca potrwa do końca sezonu 2010/2011.
Sponsoring Tauron Basket Ligi i partnerstwo z serwisem PLK.tv mają wzmocnić rozpoznawalność Intermarché i Bricomarché. Logotypy marek zostaną umieszczone na parkietach w halach poszczególnych zespołów ligowych oraz będą widoczne w wydawanych przez PLK materiałach promocyjnych. Dodatkowo reklamy Intermarché i Bricomarché będą wyświetlanie podczas meczów na bandach diodowych oraz w czasie transmisji na stronie PLK.tv (więcej na temat tych relacji).
Umowa między Polską Ligą Koszykówki a Grupą Muszkieterów, do której należą sklepy Intermarché i Bricomarché, będzie obowiązywać do końca sezonu 2010/2011. –Chcemy, aby współpraca z Tauron Basket Ligą była działaniem długofalowym, ponieważ wierzymy w potencjał, który tkwi koszykówce – deklaruje Janusz Jasiński, prezes sieci Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Intermarché i Bricomarché sponsorami Tauron Basket Ligi i PLK.tv