IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm
IKEA Polska o kolejny, trzeci już rok przedłuża współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu.

Hash.fm będzie w dalszym ciągu odpowiadać za projekty Ikei z polskimi twórcami internetowymi. W nadchodzącym sezonie 2018/2019 agencja zamierza kontynuować realizację autorskiego programu influencer marketingu, przygotowanego na potrzeby Ikei.
Dotychczas agencja zrealizowała dla Ikei akcje z udziałem m.in. Grupy Filmowej Darwin, Martina Stankiewicza, Krzysztofa Gonciarza, Jadłonomii oraz wielu innych twórców.
- Od początku naszej współpracy z IKEA zrealizowaliśmy wspólnie kampanie z udziałem ponad 90 influencerów - mówi Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.
IKEA w strategii influencer marketingu stawia na różnorodność twórców oraz dopasowanie odpowiedniej formy komunikacji. Od dwóch lat działania wedle tych założeń realizuje Hash.fm.
Dołącz do dyskusji: IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm