Igor Stypa w zespole komunikacji IKEA
Igor Stypa objął stanowisko communication business partner w IKEA. Zastąpił Krzysztofa Janiaka.
Stypa będzie odpowiedzialny szczególnie za projekty IKEA z obszarów diversity and inclusion, employer brandingu i rekrutacji oraz projektów społecznych i IKEA Foundation. Ponadto wspiera działania komunikacyjne 360 w zakresie komunikacji wewnętrznej, social mediów i PR.
Igor Stypa przed dołączeniem do IKEA przez ponad cztery lata pracował w MSL Poland (Publicis Groupe), gdzie jako senior account executive w ostatnim czasie współodpowiadał m.in. za realizację strategii biznesowej w regionie Europy Wschodniej, będąc w centrum komunikacji pomiędzy biurami regionalnymi, partnerami biznesowymi i klientami. Był też odpowiedzialny za koordynację pracy nad przetargami oraz migracją biznesu do lokalnych biur. Planował i realizował strategię komunikacji wewnętrznej w ramach agencji oraz współpracował z Międzynarodowym Festiwalem Kreatywności Golden Drum.
Przed MSL pracował w agencji Tailor Made PR (Zywiec Zdrój, Kompania Piwowarska).
Doświadczenie zdobywał, współpracując z klientami z sektora logistycznego (C.H. Robinson) czy turystycznego (KAYAK.pl, Emirates Airline, czy Best Western Hotels and Resorts). Wcześniej stanowisko communication business partnera w IKEA zajmował Krzysztof Janiak, który zakończył pracę w firmie.
Dołącz do dyskusji: Igor Stypa w zespole komunikacji IKEA