I.D.C. Polonia promuje markę Andante aktywacją konsumencką
Wystartowała kolejna odsłona konkursu konsumenckiego marki Andante z portfolio I.D.C. Polonia. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony.

Agencja Ancymony przygotowała aktywację konsumencką pod nazwą „Smakuj wspomnienia razem z Andante” dla marki biszkoptów Andante.
- Główną ideą aktualnej kampanii był powrót do czasów dzieciństwa i nawiązanie do trendu nostalgic food. Razem z marką przenosimy się do kuchni naszych mam oraz babć oraz odtwarzamy ulubione smaki z dziecięcych wspomnień - komentuje Magdalena Baran, senior account specialistka w agencji Ancymony.
- Wyzwanie, jakie przed nami stoi, nie jest małe – naszym celem jest nie tylko zwiększenie świadomości marki Andante, ale również zbudowanie angażującej interakcji na linii konsument-marka. Mimo tego, że to już kolejna kampania marki Andante realizowana we współpracy z Ancymonami, to agencja wciaż zaskakuje swoimi pomysłami na kolejne aktywacje - dodaje Alina Wróbel, brand manager w I.D.C. Polonia.
Agencja Ancymony odpowiada za kompleksową obsługę: od koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie kreacji, realizację, organizację konkursu, aż po płatną promocję w digitalu (social media, display, współpraca z influencerami).
Dołącz do dyskusji: I.D.C. Polonia promuje markę Andante aktywacją konsumencką